Εταιρεία προβολής του ελληνικού τουρισμού

 

tourismΤη δημιουργία μιας πρωτοποριακής εταιρείας-εργαλείου αποτελεσματικής προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ανακοίνωσαν από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), παρουσιάζοντας τον νέο φορέα «Marketing Greece A.E.».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των φορέων της τουριστικής αγοράς, αν η εταιρεία σημειώσει επιτυχία και σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες τότε αναμένεται αύξηση στα άμεσα έσοδα από τον τουρισμό 3,5 δισ. ευρώ το 2017, με αποτέλεσμα τα έμμεσα έσοδα να ανέλθουν σε επιπλέον 7-8 δισ. ευρώ, δηλαδή από τα 11 δισ. που αναμένεται να εισπραχθούν φέτος θα φτάσουν τα 18 δισ. ευρώ.

O πρόεδρος του ΣΕΤΕ αλλά και της Marketing Greece, Ανδρέας Ανδρεάδης, κατά την ομιλία του ανάφερε: «Στην επόμενη δεκαετία ο τουρισμός θα συμβάλλει κατά 37% στην ανάπτυξη και θα αποτελεί τον βασικό μοχλό της οικονομίας. Από 18 δισ. ευρώ (εκτίμηση για το 2017) τα έσοδα μπορούν να ανέλθουν στα 49 δισ. ευρώ το 2021, ενώ το 42% των μελλοντικών νέων θέσεων εργασίας (περίπου 520.000 θέσεις) θα προέρχεται από τον τουρισμό.

Ωστόσο, αυτήν τη στιγμή η Ελλάδα χάνει μερίδιο από τις βασικές αγορές και ειδικά στην τετραετία 2007-2010 χάθηκαν περίπου 500.000 Γερμανοί τουρίστες, 150.000 Βρετανοί και περίπου 100.000 Γάλλοι επισκέπτες. Κάτω από το συγκεκριμένο πλαίσιο, η Marketing Greece έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα και να «ξαναχτίσει» το brand name «Ελλάδα».

RE+D Magazine

http://www.ered.gr/gr/newInside.php?art=27979

Speak Your Mind